En enää kestä sitä kaikkee mitä peilistä näen. Joten päätin tässä perustaa laihis blogin. Masennun kun näen kuinka läski olen ja vain masennun entiseltään koko aijan.
Mä tien että mun syömättömyys ja vaarallinen laihduttaminen on hengenvaarallista , mutta se on mun oma asia mitä mä elämäni kans teen.

***

Haluan pois täältä. Aiheutan vaan lisää harmia toisille ja itselleni , eikä mun elämä oo elämisen arvonen. Haluan kuihtua pois ja haluan että saavutan sen .
En suosittele tän blogin lukemista kellekkää herkkä hermoselle tai muutenkaa joka ei laihduta.Saattaa meinaan olla vähä millasta tekstii tahansa.

***

Haluun vain pois täältä , enkä muuta toivo. Haluan kiduttaa itseni , koska oon tälläänen läski paska , joka ei tajua mistään mitään.
Elämän aikana tulee vaan lisää harmia , eikä ne miksikää siitä muutu. Ottaa päähän vaan tää odottaminen .